536553-680080.jpgمدیرعامل یاهو مجوز اجرای دو طرح را صادر کرد که در واقع بخشی از تفکر پایان بخشیدن به همکاری با مایکروسافت در زمینه جستجو است.

به گزارش فارس به نقل از یوننیورسیتی هرالد، یاهو در تلاش است تا تغییر الگوریتم‌های جستجو و جستجوی تبلیغاتی خود به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران عرصه جستجو در اینترنت موقعیت خود را تقویت کند.

منابع داخلی یاهو می‌گویند که ماریسا میر مدیرعامل یاهو مجوز اجرای دو طرح با عنوان «فست برک» و «کرو بال» را صادر کرده تا موتور جستجوی یاهو را تقویت کند.

بر اساس اطلاعات منابع نزدیک به  یاهو این دو طرح برای احیای موقعیت تجاری موتور جستجوی  یاهو قرار است اجرا شود؛ کسب و کاری که در این سالها چندان پر رونق نبود.

این منابع می‌گویند که اجرای این طرح‌ها در واقع به عنوان بخشی از تفکر پایان بخشیدن به همکاری با مایکروسافت در زمینه جستجوی تبلیغاتی و استقلال یاهو در این زمینه است.

تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار در این دو طرح اولویتی است که مدیر عامل یاهو در نظر دارد و البته مدت زمان سه تا چهار ماهه را برای تکمیل و ارتقاء این موتور جستجو در نظر گرفته است.

در عین حال این موتور جستجو بیشتر به جستجوی‌های موبایلی، تلفن همراه و محصولات نوظهور در دنیای فناوری گرایش دارد تا رایانه‌های شخصی.

موتور جستجوی یاهو از سال 2009 یک قرارداد 10 ساله با مایکروسافت منعقد کرده که در نتیجه آن تبلیغات مایکروسافت با استفاده از این موتور برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شد.


تاريخ : | | نویسنده : kar-azgharbi |
رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
جشن عروسی
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
رفع جای جوش صورت با سابسیژن
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
چگونه راننده دینگ شویم؟
روغن زالو چیست؟
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
اهواز چت
تحلیل آماری
فروشگاه اسباب بازی بازیجو

لینک های مفید
آموزش مجازی | دوره آموزشی کفپوش سه بعدی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.